Esityslista

Suomen Potkukelkkailu- ja Potkulautailuliiton kevätliittokokous

nettikokouksena

  1. Avataan kokous
    Hallituksen esitys: Avataan 20.6.2005 klo 20.00.
  2. Kokouksen puheenjohtajan, sihteerin ja pöytäkirjantarkastajien sekä ääntenlaskijoiden valinta
    Hallituksen esitys: puheenjohtaja Jan Elmgren, sihteeri Sari Nurmi, pöytäkirjantarkastajat ja ääntenlaskijat Antti Lehtinen ja Markus Porthin.
  3. Kokouksessa edustettuina olevien seurojen toteaminen
    Hallituksen esitys: seurat jotka ovat ilmoittautuneet läsnäoleviksi osoitteeseen info@potku.fi kokouksen ehdotettuun avaukseen mennessä.
  4. Kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus
    Hallituksen esitys: Todetaan mikäli kukaan ei vastusta kokouksen pitämistä nettikokouksena.
  5. Kokouksen työjärjestyksen hyväksyminen
    Hallituksen esitys: Hyväksytään mikäli ei muuta ehdotusta.
  6. Esitetään liiton vuosikertomus, tilinpäätös ja tilintarkastajien lausunto
  7. Tilinpäätöksen hyväksyminen
    Hallituksen esitys: Hyväksytään mikäli ei vastakkaista ehdotusta.
  8. Tili- ja vastuuvapauden myöntäminen liittohallitukselle ja muille tilivelvollisille
    Hallituksen esitys: Myönnetään mikäli ei vastakkaista ehdotusta.
  9. Muut asiat
    Hallitukselle ei ole jäsenistön piiristä esitetty muita käsiteltäviä asioita toimintasäännöissä mainittuun päivämäärään (1.2.) mennessä.
  10. Päätetään kokous
    Hallituksen esitys: 20.6. klo 22.00 mikäli siihen mennessä läsnäolevilta seuroilta ei mihinkään asiaan ei ole tullut muita kuin hallituksen esitys (huom. kilpailevia ehdotuksia voi lähettää jo kokoukseen ilmoittautumisen yhteydessä). Muussa tapauksessa järjestetään nettiäänestys niistä asioista, joihin on tullut kilpailevia ehdotuksia osoitteeseen info@potku.fi. Nettiäänestyksen äänestysaika on yksi (1) viikko siitä kun vaihtoehdot on lähetetty kokouksessa läsnä olevien seurojen edustajille. Mahdollinen keskustelu käsiteltävistä asioista käytäköön liiton potkulistalla.

Liittohallitus